20.07.2011

Første innlegg!?

Jeg fikk tips om å lage meg en blogg, men jeg føler egentlig ikke at jeg er typisk blogger-materiale. Dog, kan andre, så kan vel jeg og! Det blir nok ikke noe spesielt tema, det er ikke sikkert det blir veldig interessant engang, men jeg får litt mer å henge fingrene i. Og det er jo alltid greit når man ikke jobber.

Jeg går for tiden hjemme og sturer. Siden jeg fikk ME for ca seks år siden, så har jeg fungert mer eller mindre på sparebluss. I høst fikk jeg endelig en ordentlig diagnose, så nå begynner det faktisk å skje litt. 1. august drar jeg på fire ukers ME-mestringskurs og overlater leilighet og hund til samboeren min. Heldiggrisen;)
Fire uker "alene" på landet kommer til å bli en utfordring. Jeg skal pakke med en stack med bøker, symaskinen min og så har jeg lyst til å lære meg å hekle. Ny laptop er handlet inn, så jeg kan ha litt kontakt med omverden også.

Så får vi se hvordan dette bloggeprosjektet blir da! Jeg ser allerede for meg mye bildespam av Laika;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar