01.08.2011

Eiken, dag 2 ish!

Eller egentlig så er det jo første dag av kurset idag, menmen.. Dag 2 it is!

Idag våknet jeg klokka 7!! Av meg selv! Er det mulig da? Sov helt ok, har vært grusomt varmt, men det gikk seg til heldigvis.
Deilig smuldretørt brød til frokost, haha, i morra vil jeg finne noe annet lurt;)

Alle kursdeltakerne er nå kommet, og de er kjempehyggelige! Litt av hvert kjønn, litt forskjellige aldersgrupper. Veldig ok å treffe andre folk som er i omtrent samme situasjon som meg.
Vi har hatt infomøte, hvor vi fikk vite en del om hvordan de fire ukene skal være, snakket litt om forventninger og litt om at vi må være flinke til å ikke ta helt av nå i begynnelsen.. Merker det er litt vanskelig. Jeg prøver å ikke finne på for mye, slappe av en del på rommet og sånn. Men det er rart å ikke være sosial med de andre når man kommer så godt overens.

Ikke det, det er deilig å slappe av litt på rommet alene. Jeg har hatt migrene begge ettermiddag/kveldene. Så det er vel kroppen som sier at "nå må du roe ned litt".. Det er jo en ganske stor omveltning sånn sett å plutselig være langt utpå landet, med bare ukjente mennesker, ukjent rom og seng, ukjente omgivelser og et opplegg man skal være med på.

Og så har vi vært på butikken! =D Eller vi har vært i alle butikkene! TO stykker! Coop Prix og Bunnpris. I tillegg er det bensinstasjon og bakeri.. og that's it ;D
Kjekt å vite at hvis middagen en dag er stikk i strid med hva munnen kan tenke seg, så går det ann å gå på Esso(var det ikke Esso tro.?) å kjøpe en pølse =D Haha! Da tenker jeg ernæringsfysiologen blir glad! =D
Hun skal vi forresten ha møte med i morra klokken 10, så nu er det på tide å sove litt. Det kjennnes ut som rommet er litt kjøligere ikveld. Kanskje jeg slipper å snu meg så mye!


ÅH!! Så er jeg blitt kvitt dostolen!! HURRA! Den var litt plagsom=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar