10.08.2011

Eiken, dag 10 og 11!

Idag blir det litt bildespam! På tide det også!
Får begynne med igår, tirsdag! En dag med mye på tapetet! Både basseng, trening i sal og gåtur!
Jeg var med på alt og i tillegg var jeg på sopptur! Og her er resultatet:
Jeg fikk kjøkkenet til å veie det for meg og det ble 370 gram med deilige kantareller.
Som nå ligger til tørk på bordet mitt ved vinduet!

Tørker inn til det ugjenkjennelige! Kjekt egentlig, så tar det ikke så mye plass i bagasjen på vei hjem! =D

Tirsdagen endte i en salig mix av migrene og magesmerter! Lame slutt på en ellers super dag;D

Så er det onsdag idag da! Og for en dag! Haha! =D
Jeg har vært flink å stått opp tidlig, så jeg rakk frokost klokken 8 både tirsdag og onsdag.
Får servert godt glutenfritt brød som det virker som kroppen min er tilfreds med <3 Etter frokost var det undervisning. Idag med psykepleier. Litt tam i fremførelsen, men jeg synes hun hadde en del ok å komme med. Når jeg kom inn igjen på rommet etter undervisningen så var jeg i SÅ godt humør, at jeg satt på spotifyen og begynte å grave i stoffboksen min! Fant ut at jeg vil begynne forarbeidet til muffingrytekluter! Slik ble det:


Så var det jammen middag! Deilig salt lapskaus med flatbrød! Mormor nostalgi <3 Etter middag var det tid for å slappe av med litt solarium! Like varmt som sist! Følte jeg rant avgårde inni der! Og så så jeg at det faktisk er en vifte der. Den er bare ikke sterk nok til at man kjenner den annet enn på føttene! Så føttene mine hadde det helt greit. Legger, lår, rompe, rygg og nakke derimot.. Not so much;) For å slå ihjel enda litt mere tid så har jeg spilt en masse angry birds idag;D Nå har jeg fått dilla da.. Et par år etter alle andre=D Sånn er det.. Og så kom kvelden da!! Kveldsmat var digg for jeg var SÅ sulten. Endelig ble klokka halv åtte! Har gledet meg i flere timer til den skulle bli halv åtte! For da var det BINGO=D

Heldigvis ble vi flere enn bare meg!
Fire jenter fra ME-gruppa joinet og du så gøy vi hadde det!
Så spente, klamme i hendene, skikkelig fokuserte og superfnisete;D

Første BINGO gikk til ei av oss! Og hun vant et supert slangeskohorn! Deretter gikk det slag i slag! Gevinster i hytt og gevær! Kjempemorro! Jeg gleder meg allerede til neste onsdag! Håper det blir bingo da og! :D
Og etter bingo var det kake! Mmm!


Spiste så mye at jeg ikke orket kveldsmaten jeg hadde tatt med meg opp, så den gikk nettopp i kjøleskapet, på vent til i morra!
Nå skal det bli deilig å legge seg i rent sengetøy, lade opp til en ny dag i morgen! =)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar