08.08.2011

Eiken, dag 7, 8 og 9!

Oppsummering'r'us!
Dette kommer jeg til å bli flink til! =D Kanskje det er bra å trene korttidshukommelsen sånn?
Fredag gledet jeg meg jo sånn til bassengtrening etter middag! Little did I know at den var jo selvfølgelig før middag! Så da fikk jeg ikke med meg det;) Heretter skal jeg sjekke timeplanen litt oftere!

Lørdagen feiret jeg helg ved å ikke stå opp til frokost! Det var litt deilig, men det er jo litt synd å gå glipp av frokosten da. Viktigste måltidet i døgnet osv!
Merker jeg husker egentlig ikke hva jeg har gjort i helga.. En av dagene koste vi oss med snop, chips og brus nede i stua! Kjempekoselig! Og igår spilte jeg ludo med ei av de andre som er her! Også veldig artig! Lenge siden jeg har spilt brettspill!

Idag fikk jeg endelig med meg bassengtreningen og det var kjempedeilig! Enkle, lette øvelser blir i vann mye tyngre enn de fleste tror. I tillegg hadde jeg meg en halv time i trimrommet! Litt styrketrening og litt kondisjon på boksesekken. Slitsomt men gøy det og.
Tenk om jeg kunne få det til hver dag! Det hadde vært stas! Så det skal jeg prøve på.

I tillegg har jeg hatt samtale med sykepleiern "min". Og vi kom frem til at jeg skal jobbe med å forskyve døgnet mitt litt til. Håper jeg klarer å venne kroppen min til det innen jeg drar herfra, så det ikke blir like mye jobb når jeg kommer hjem.

Min store plan om å ta solarium ble bare borte i løpet av helga. Kanskje jeg kan gjøre det i morra. I stedet vasket og tørka jeg skittentøyet! Og du så varmt det var på vaskerommet når jeg kom ned for å hente det:o Jeg trodde tørketrommelen skulle ta 40 min. Så når jeg glemte av det og kom ned 50 min seinere og det fremdeles ikke var ferdig, så var det rene badstuen der inne!
Tøyet mitt var så tørt som det aldri før har vært;D

Jeg har sett ferdig både sesong 2 og 3 med Dexter.. Så nå er jeg glad for at jeg kan kopiere litt serier av de andre;) Må jo ha noe å se på!

Og så har jeg en edderkopp i taket.. Vet ikke helt hva jeg synes om det.. Den har sittet på samme plass i hele dag. Venter sikkert på at det skal bli kveld så den kan spise meg når jeg sover:o Jeg må nok ta den.. Men det er så høyt opp til taket! Kanskje jeg kan fange den! Og kaste den ut vindu! Best å prøve før den våkner og stikker av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar