20.08.2011

Eiken, dag 19!

Idag har vi vært på fjelltur! Det var helt fantastisk!
Ikke helt samme turen som sist, men ikke så langt unna hverandre geografisk sett! Om jeg forstod riktig!
Fjellet vi var på sist het Hækkanfjellet tror jeg. Og idag har vi vært på Rudlende(?) Men de sa at hvis man gikk inn hele grusveien, fra begge fjellene, så manglet man bare et par hundre meter med vei, for å ikke kunne gå i sirkel.
Grunnen var tydeligvis rånerne vi hører om kveldene.. Litt dumt å lage den superfete rally-løypa midt på fjellet liksom;D
Tror de har nok med å burne sirkler på utsiden her.. Noe de gjør hver fredag og lørdag kveld;)
Velkommen til Eiken =D
Tilbake til turen! Og ikke minst bildene!
Denne turen var mere bakker, og jeg pushet meg litt, opp med pulsen, svetta som en gris og holdt ganske ok tempo syntes jeg.
På vei ned hoppet vi over en bekk og fant en fin plass å sitte ned for litt fruktspising på! =)
Nå følger bildene! Fantastisk natur her oppe!

























Og sauer! Endelig fikk jeg kjent litt på de også! Fine <3




De hadde selvsagt gjetere! Her i form av lama:o De var også veldig fine! Og litt skumle! =D





På slutten av dagen var det trening igjen. Og jeg pushet på, noe som resulterte i migrene og en erfaring mer;)
Heldigvis hadde ei av jentene kjøpt oreokake til oss, så det ble et plaster på migrenesåret! Kjempekoselig å spise kake og snakke, selv om jeg var litt i ørska etter medisiner. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar