23.08.2011

Eiken, dag 23!

Så var det mandag! Siste uke gjenstår! Litt merkelig å tenke på! Tiden har jammen gått fort!

Har hatt samtale med omtrent hele teamet idag. Sykepleier, lege og fysio. Godt fornøyd med samtalen min føler jeg.
Vi fikk utdelt evalueringskjema som vi skal fylle ut før vi drar også.
Under samtalen ble vi enige om at jeg skulle få tilsendt en ukes-timeplan på mail. Som jeg kan fylle ut selv, for å ha en ordentlig plan for dagene når jeg kommer hjem.
Litt viktig å få en oversikt over hva man gjør i løpet av en dag, for å kunne gradvis øke det litt hver tredje uke ca.
Så den har jeg drevet å fylt inn. Slitsomme saker! haha;D
Jeg skal også fortsette å skrive dagbok om hva jeg gjør, spiser og hvor mye jeg orker i løpet av dagen.
Så skal jeg ha en samtale med fysioterapeuten om videre trening. Jeg har lyst til å trene hos en av fysioene i Grimstad i tillegg til å søke meg inn i bassengtreninga på Berge Gård igjen!
Det må jo bli bra.
Jeg tror jeg skal ta en pause fra dagsenteret. Føler ikke det passer inn i planen og det vi har lært her. Får snakke med lege og psykepleier når jeg kommer hjem!

Middagen idag var røkt kjøttpølse! Det var SÅ godt! Kjempelenge siden jeg har spist det!

Så hadde vi litt trening i treningsrommet. Jeg var sliten i hodet, så jeg holdt meg til balansetrening på pilatesball. Det funka bra! Migrenen holdt seg borte hele kvelden! =D

Etter kveldsmaten koste vi oss nede i stua igjen. Canasta idag også! Veldig morro! Vi var tre flotte frøkner som spilte og hadde det gøy! Med ostepop, smågodt og 2 uker gammel, død og varm cola;D Deilig kveld! =D

La meg tidlig for å lese meg i søvn, og lade opp til neste dags fjelltur =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar