25.08.2011

Eiken, dag 26!

Idag er det nest siste dagen her! Du og du!

Siden Marlene drar i morgen tidlig klokka 8, så har vi hatt avslutningssamling idag! Både på undervisningsrommet hvor vi har gått litt igjennom hva vi har syntes om opplegget, sett tilbake på forventningene vi hadde når vi satt der første dagen og snakket litt om hva vi vil ta med oss å bruke i hverdagen, av verktøy og teknikker vi har lært.

Jeg kommer til å holde meg ganske rigid til en timeplan/ukeplan. Som viser når jeg skal gjøre hva. Og så skal jeg ikke gjøre mer enn den sier. Så skal jeg fortsette med denne dagboken da.
Jeg har også lyst til å søke om å få komme til en psyk-etellerannet som er flink til kognitiv terapi.
Så skal jeg få henvisning til bassengtrening og trening hos fysioterapeut.
Søknadsskjemaet om hjelpemidler er også sendt! Krysser fingrene for at det går igjennom. Kanskje jeg endelig hadde klart å dusje OG lage meg frokost om morgenen! Det hadde vært noe det! =D

Til turen idag hadde de planlagt noe spesielt for oss, siden det var siste tur.
Vi gikk bort til ei strand borti her og så hadde de med seg ved så vi kunne brenne bål!
Kjempekoselig! I tillegg lagde de eple- og pærebiter med sukker og kanel på bålet, og vafler!
Bålstekte vafler var jo helt supert! Du som vi koste oss!

Deilig å sitte ute her sammen en siste gang! =) Jeg kommer til å savne alle sammen masse! Heldigvis er det flere som har tatt masse bilder, og de har vi delt oss i mellom idag, så alle kan ha fine bilder å se tilbake på!




Det blir tidlig kveld, så jeg kan stå opp og se Marlene avgårde med taxi før frokost!
Heldigvis har jeg fått pakket nesten alle sakene mine, så jeg slipper å styre med det i morra!

1 kommentar:

  1. Åååå som jeg kommer til å savne dere! Jaa, håper virkelig du kommer å sier hadet i morgen tidlig ! :-D Så flink du har vært å pakka da, ferdigpakket nå (tror jeg, føler jeg har sagt det sikkert 4 ganger -.-), og skal prøve å få noen timers søvn nå, før den store "reisedagen". Var en kjempefin sistedag for meg værtfall, helt topp, så får håpe din sistedag er like bra:-)

    SvarSlett