30.08.2011

Vel hjemme igjen!

Første innlegg etter jeg dro fra Eiken! Hjemturen gikk fint! Tok litt ekstra tid siden det regna helt sykt mye! :o Det var så vi nesten ikke kunne se veien foran oss, selv med viskerne på max.
Så det var en slitsom tur, men det gikk fint! Jeg har 100% sikker på at jeg skulle få migrene, men den holdt seg heldigvis unna!
Vi stoppet såvidt på Evje for å spise litt mat og på Evje har de:

Dritgode vafler hadde de også! Det var noe annet enn de vi fikk på Eiken ja;)

Vel hjemme ble jeg møtt av en stykk galen hund og en stykk litt overveldet mann <3 Deilig å være hjemme igjen! Hver gang jeg setter meg i sofaen, kommer Laika og skal ligge klin inntil eller litt oppå meg;) De første to dagene var værst!



I helga gjorde vi ikke så mye spennende. Handlet! Og koste oss med tv og sofa!
Jeg klarte tilogmed å stå opp i syv-tiden hver morgen! Jeg og Laika gikk morgentur på lørdagen, halv åtte! Da var hele Myråsen død gitt! Eneste tegn av menneskeliv var en bil. Resten var bare fugler. Noe Laika forøvrig synes var fantastisk spennende på morrakvisten! :D

Mandagen ble det endelig litt ordentlig handling på oss. Vi planla middager for nesten hele uka og handlet inn. Jammen har vi ikke klart å spise middag i fire-fem tiden hver dag og!
Leggetiden har blitt en time for sein de to siste dagene; tolv!! :o Og det merket jeg idag. Jeg måtte sove til ni. Så full skjerpings! No more late nights! Da må jeg i så tilfelle ta meg en blund på dagen;D Gamla! Haha=D

Idag har vi tatt en liten tur ned til vannet her for at Laika skulle få strekke litt på beina og bade litt! Og det var jammen populært! Hun la på svøm uten at vi kasta noe uti! Det er ikke værst! =) Tok diverse bilder med mobilen, vi var veldig heldige med været, så det var kjempedeilig der nede!

Se så skjønt vi har det, bare 5 min å gå fra døra!










Nå slapper vi av på sofaen! Dufter deilig våt hund;)
I morgen tror jeg jeg vil ringe legen og se om jeg kan få en time litt raskt. Har egentlig den 16. men det er så lenge til.. Hadde jo vært fint å komme igang med trening hos en fysioterapeut og bassengtrening litt raskt! Hahah, Laika ligger og klager noe VOLDSOMT! Skikkelig missfornøyd her! ;) Klokken nærmer seg nemlig åtte.. Middagstid for små frøkner! ;) Og gjett om hun vet det!

Jeg har lyst på vafler! Lurer på om vi har det som trengs, og om jeg orker å lage det! Hadde vært digg!





2 kommentarer:

  1. Skulle vel ikke forundre meg om du fant litt sopp i det området der.

    Mvh
    Ø

    SvarSlett
  2. Ø, jeg har tenkt litt på det! Får ta på støvler og traske inn i skauen en dag det er pent vær! Det er litt myrete rundt vannet, men kanskje det gror sopp oppi skauen! =)

    SvarSlett